16.1 Teiste reisikorraldajate reiside vahendamisel ei ole ABZ Reisid teenuse otsene osutaja vaid ainult volitatud edasimüüja. Seega ei ole ABZ Reisid võimuses vastutada teenuste tegeliku osutaja (teine reisikorraldaja, lennukompanii, laevafirma, hotelli reisikorraldaja, autorendifirma jne) teenuste kvaliteedi ja kvantiteedi eest.
Tutvuge eelnevalt reisitingimustega.
Kui Te ei ole rahul osutatava teenusega või ei vasta teenus Teile kaasa antud dokumentidele, peate Te kõigepealt alati oma kaebuse viivitamatult esitama otse teenuse pakkujale kohapeal. Reeglina lahendatakse sellisel juhul situatsioon Reisija kasuks. Kui Teie kaebusele ei reageerita või keeldutakse nõutavat teenust osutamast, pöörduge kohe ABZ Reiside poole. Hiljemalt 1 nädala jooksul peale tagasipöördumist esitage kirjalik avaldus oma reisikonsultandile. Suulisi kaebusi ei ole Reisibüroo kahjuks võimeline töötlema ega edastama. Kirjalikule kaebusele peab Reisija lisama kviitungite originaalid nende otseselt põhjendatud lisakulutuste kohta, mille eest ta soovib saada kompensatsiooni Reisibüroo käest või kaudu. Rahalised nõuded, mis ei ole seotud otseste ja kviteeritud väljaminekutega (moraalne kahju, närvikulu, ajakulu jms) ei kuulu kompenseerimisele ei Reisibüroo ega ühegi muu firma poolt.